Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szerviz

Szervizeléssel kapcsolatos információk

A jótállással kapcsolatos információk az alábbi linken találhatók: garancia

A realme okostelefonok és IoT termékek magyarországi szervize a  TMX Mobile Solution Szerviz Szolgáltató Kft.

A TMX Mobile Solution Szerviz Szolgáltató Kft.
2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

TMX Kapcsolat -> https://tmx.hu/contact 

A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:

Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:

  • a készülékhez tartozó jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • a hibával összefüggő tartozék(ok)
  • amennyiben nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím

Postázáskor legyen a csomagban:

  • elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • pontos és részletes hibaleírás
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

További teendők okostelefonok leadása előtt:

Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:

  • minden fiókból való kijelentkezés (Pl. Google fiók)
  • az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.

Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.

Fizetős javításkor a postai visszaküldés díja:

  • Utánvéttel: 1880 Ft (az utánvét díja 390 Ft)
  • Előre utalással: 1490 Ft.

Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről e-mail-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az email-ben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.