Szervizeléssel kapcsolatos információk A jótállással kapcsolatos információk az alábbi linken találhatók: garancia A realme okostelefonok és IoT termékek magyarországi szervize a A TMX Mobile Solution Szerviz Szolgáltató Kft. 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B. TMX Kapcsolat -> https://tmx.hu/contact A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról: Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők: a készülékhez tartozó jótállási jegy (garanciális javítás esetén) vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén) a hibával összefüggő tartozék(ok) amennyiben nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím Postázáskor legyen a csomagban: elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím) készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén) vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén) pontos és részletes hibaleírás hibával összefüggő tartozék(ok) További teendők okostelefonok leadása előtt: Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei: minden fiókból való kijelentkezés (Pl. Google fiók) az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő. Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait. Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie. Fizetős javításkor a postai visszaküldés díja: Utánvéttel: 1880 Ft (az utánvét díja 390 Ft) Előre utalással: 1490 Ft. Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Szervizelt termékek nyomon követése Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét! A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről e-mail-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az email-ben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.